Last Month the Japanese try to retrive this mod a little bit more. They played in the at 2pm CET. At the moment the gametracker,com Server Monitorring is off. Hope soon they turn it on. The ranking seems to work.
In dit leerprogramma, zult u leren hoe te om 3d modellen voor Slagveld te wijzigen: 1942 en Slagveld: Vietnam
3-D modellen (ken ook als netwerk) voor Slagveld: 1942 en Slagveld: Vietnam wordt opgeslagen in het StandardMesh.rfa- archiefdossier.
Vereisten: - Het leerprogramma bij het creëren van nieuw mod. hebben voltooid
- Volledig geïnstalleerd spel van Slagveld: 1942 of Slagveld: Vietnam
- Discreet® 3ds max® 5 of hoger, of Discreet® Gmax® 1,2 of hoger
1. Installeer 3ds max®toolset van de uitrusting van de mod.ontwikkelaar door het 3ds max®toolset installateursprogramma in werking te stellen. U kunt ook drukken installeert 3ds de knoop van max®hulpmiddelen van de Toolkit van Mod. Developement van het Slagveld voorkant. De volgende tijd u laadt 3ds omhoog max® en u zult een nieuw menu genoemd de "Hulpmiddelen van het Slagveld" vinden.
Voor Discreet® Gmax® 1,2 of hogere looppas installeer toolset Gmax® knoop nadat Gmax® is geïnstalleerd.
Verkies \"rfa Hulpmiddelen \" van \"Battlefield het menu van Hulpmiddelen \" om het nut van het rfa archief te lanceren. Dit is zodat kunnen wij een bestaand 3D model van het spel invoeren.
3. Kies "Open rfa" van het menu van het Dossier
4. Doorblader aan/mods/bf1942/omslag van de plaats van uw geïnstalleerd spel. De "bf1942" mod.omslag heeft Slagveld: 1942's gegevensdossiers voor een normaal spel. Voor Slagveld: Vietnam zal u de "bfVietnam" mod.omslag in plaats van "bf1942" kiezen.
5. Kies filen genoemde "standardMesh.rfa" en drukken de "Open" knoop.
6. Slagveld: 1942 - Uitgezocht dossiersslagveld Colt_base_m1.rs en Colt_base_m1.sm: Vietnam - Uitgezochte dossiers W_AK47_Base_m1.sm en W_AK47_Base_m1.rs
Deze dossiers maken deel uit van een hand gehouden wapen zo het gemakkelijk om om het even welke veranderingen zal te zien die aan hen tot in-spel worden gemaakt.
rs bevatten de dossiers ASCII duidelijk--tekst shader informatie (kan met notepad worden uitgegeven). sm bevatten de dossiers meetkundegegevens die het 3-D model bepalen.
Van het menu van het "Uittreksel" kies "Geselecteerd".
7. Selecteer de omslag My_Mod in de "dialoog doorbladeren voor van de Omslag" en drukken "o.k.". Dit zal de geselecteerde dossiers aan de omslag halen van uw mod. zodat kunt u deze dossiers gemakkelijk wijzigen en omvatten in uw mod..
8. In 3ds max® kies de "Modelinvoer/de Uitvoer" van het menu van het Slagveld "van de Hulpmiddelen".
9. Druk de knoop van de "Invoer" (hoogste linker en onder 3D Modellen) om het de dialoogscherm van de Invoer van het Netwerk omhoog te brengen. Plaats uw te hebben opties "slechts Hoofdlod/Netwerk" en "Zichtbaar" dan gecontroleerd de knoop van de "INVOER drukken...".
10. Doorblader aan/Mods/22#My_Mod/22#standardMesh/folder van uw geïnstalleerd spel.
11. Selecteer het dossier van de sm meetkunde u vroeger haalde en druk de open knoop
12. Is hier hoe het model in 3ds max® ingevoerd kijkt.
Duw op de sleutel van "Z" op het toetsenbord door gebrek aan gezoem-omvang van het model, kunt u het viewport gezoemhulpmiddel ook gebruiken.
13. De reeks wijzigt wijze en subobjecten top op de LOD01 genoemde knoop. Dan gebruik de selectie en schaalhulpmiddelen om het netwerk in een oneven vorm te misvormen. Dit is zodat kunnen wij gemakkelijk zien in spel dat wij het model hebben veranderd.
14. Goto het de uitvoer 3d modelscherm en drukt toevoegt LOD, dan oogst de scèneknoop (voorwerp) met de naam om te beginnen met LOD01. Dit is het primaire zichtbare model.
De Auto van de controle produceert LODs en reeks Min # van spinner LODs aan 6, zal dit de exporteur vertellen om 5 extra netwerk van progressief lager detail aan gebruik te produceren. Het netwerk LOD wordt gebruikt om spelprestaties te verhogen door op lagere detailversies van het primaire zichtbare model over te schakelen wanneer de camera verder weg van het voorwerp is.
Nota: Autogenerate LOD'S is slechts voor 3ds max®, omvat Gmax® geen eigenschappen om LOD'S automaticly te produceren. Als u additonal LOD'S nodig hebt zult u verminderde versies van het model moeten manueel tot stand brengen.
Druk de de uitvoerknoop dan kies zelfde filename zoals het sm dossier u aan/Mods/My_Mod/Standardmesh haalde
15. Druk ja aan de dialoogdoos die beschrijft tot het bestaande dossier knalt.
16. In/Mods/my_mod/archives/in werking gestelde PackRfa.exe, uitgezochte standardMesh van de omslagdaling onderaan lijst (juiste kant) en druk de knoop van het Pak "van de Omslag"
17. Is hier een het schermschot van/folder Mods/My_Mod/Archives met het ingepakte dossierarchief "standardMesh.rfa"
18. Is hier hoe het nieuwe wapenmodel in Slagveld kijkt: 1942: (Nota: onder beeld toont wapen eveneens met een gewijzigde dds textuur)
-- Eind van Leerprogramma door Racer DTM -- -- End of Tutorial ---- By DTM Racer --